Co-Founder | Brand & Product, Soulmio.com
Kreativní marketérka, mentorka a tvůrčí duše, jejíž hlavní specializací je brand management, komunikace se zákazníkem a content marketing. Její profesní dráhu silně ovlivnilo a i nadále ovlivňuje online prostředí a nové technologie. Své zkušenosti a témata posledních 15 let promítla do své aktuální mise v Soulmio – online programu, který podporuje mentální zdraví ve firmách. V Soulmio zastřešuje kompletní vyznění značky jak dovnitř, tak navenek, rozvíjí produktově platformu programu a hledá cesty, jak propojit technologický svět se světem duševního zdraví. V Soulmio má ještě jednu důležitou interní roli: dávat strukturu nestrukturovaným tématům.
Drtivá většina HR po celém světě už bezesporu chápe, jak zásadní vliv má duševní zdraví jejich zaměstnanců na úspěch firmy. Proč ale stále přetrvávají bariéry, které brání realizaci cílené a dlouhodobé péče? Kde selhává argumentace a s jakými tématy si firmy často nedokážou poradit?